Doofpot Marianne Vaatstra

1 van de justitiële zaken die mij nog altijd bezig houden is de zaak van de in 1999 vermoorde Marianne Vaatstra. Er is dan zogenaamd wel een dader gevonden, maar in mijn beleving is dit een gigantische doofpot en dwaling van de rechterlijke macht. 

Ik heb de zaak al die jaren gevolgd, heb er veel over gelezen, gezien en mensen gesproken. Heb ook het dagboek van haar moeder gelezen, het boek van dhr Wim Dankbaar etc. Al met al kom ik tot de conclusie dat degene die nu veroordeeld is voor de moord, nooit de dader kán zijn. Ik wil jullie vragen om een uurtje van je tijd te nemen en de onderstaande presentatie te bekijken. In dit uur wordt in grote lijnen de zaak en het boek behandeld, inclusief verklaringen van getuigen van de moord. Ik hoor graag jullie feedback!

Geef een reactie

